Julai 21, 2018

Neymar Memungkiri Langkah Perpindahan Dan Setia Dalam PSG

Neymar Memungkiri Langkah Perpindahan Dan Setia Dalam PSG - Bintang Brazil, Neymar, pada hari Khamis cuba untuk membantah spekulasi mengenai masa depannya, menegaskan dia merancang untuk kekal bersama gergasi Perancis, Paris Saint-Germain.

"Saya tinggal, saya tinggal di Paris, Saya ada kontrak " kata Neymar kepada wartawan di lelongan untuk mendapatkan wang untuk asas kebajikannya di Sao Paulo.

Neymar, yang menjadi pemain bola sepak paling mahal di dunia, adalah pemain dengan catatan 222 juta euro (US $ 264 juta).

Foto : myfantasysportstalk.com


Juara Eropah telah mengeluarkan beberapa kenyataan dalam beberapa minggu kebelakangan ini, menafikan mereka mempunyai minat untuk menandatangani penyerang berusia 26 tahun itu.



Gerakan kejutan Cristiano Ronaldo ke Juventus, sebuah perkembangan yang telah meninggalkan kekosongan di Madrid untuk pemain elit, superstar.

"Di hadapan laporan berterusan yang menghubungkan Neymar Jr. PSG. Untuk kelab kami, Real Madrid C. F. ingin menjelaskan bahawa kelab itu tidak berniat membuat tawaran untuk pemain itu, "kata kenyataan Real Madrid minggu lalu.

"Kedua-dua kelab menikmati hubungan yang sangat baik dan, jika ada, Real Madrid berada di mana-mana peringkat untuk mempertimbangkan untuk mendapatkan perkhidmatan pemain PSG, mereka akan mendekati kelab itu dalam contoh pertama."

Walaupun Neymar menegaskan Khamis dia tinggal di Paris, laporan berterusan bahawa langkah perpindahan boleh jadi dilakukan diatas kad.

Laporan media Britain hari Khamis mengatakan PSG terbuka kepada kemungkinan menjual Neymar.

Presiden Madrid, Florentino Perez berkata kelab itu bertekad untuk memperkuat skuadnya berikutan pelepasan Ronaldo.

"Real mempunyai skuad yang hebat yang akan diperkuat dengan pemain megah," kata Perez awal minggu ini.

"Kami menyedari tahap permintaan pasukan setiap musim. Kami adalah Real Madrid dan kami sentiasa mahu lebih banyak. Kami mesti menguatkan masa kini dan mengukuhkan masa depan. "

Sumber : infokotaku.com tajuk berita Neymar Mengabaikan Langkah Transfer Dan Setia Di PSG


Disqus Comments